Det er et spørgsmål som vi jævnligt modtager fra mange frustrerede kunder, og vi forstår jeg godt, så her vil vi kort prøve at forklare, hvorfor situationen pt. er som den er.
Under coronapandemien oplevede vi på Pandasia en enorm omvæltning, da det på ekstremt kort tid væltede ind med nye madglade kunder, der som følge af nedlukningen, selv ville i gang med kogekunsten derhjemme. Vi fik hurtigt travlt med at bestille nye leveringer hjem, så ingen af jer kiggede forbi webshoppen forgæves, og lige siden er det virkelig gået fremad med hæsblæsende fart. Tusind tak!
Desværre oplever vi dog stadig følgevirkningerne af Corona, når vi har problemer med at få bestemte varer hjem. Virksomhederne, vi handler med, når ofte ikke at producere den varemængde som vi og andre fødevarevirksomheder er ivrige efter at få fingrene i, og fragtselskaberne kan ikke følge med, når vi bestiller store mængder af varer hjem.
Af klimamæssige årsager bestræber vi os for så vidt muligt på at handle med europæiske leverandører, men i de tilfælde, hvor vores varer importeres fra Asien, oplever vi desuden ekstra lange leveringstider, og sommetider situationer, hvor containerskibene ganske enkelt ikke når frem til Europa.
Vi sørger jævnligt for at bestille nye leveringer hjem, og vi håber selvfølgelig på, at vi snart kan vise dig en webshop med langt færre udsolgte varer. I mellemtiden kan du holde dig opdateret på, hvornår populære varer igen er tilbage på shoppen, ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev, hvor vi løbende melder ud, når en varer igen er tilbage på shoppen.
Du kan desuden skrive dig op på den vare eller det produkt, du savner, sådan at du modtager en e-mail fra os så snart pågældende vare er på lager igen. Det gør du via. ’skriv mig op’- knappen på den enkelte varer.
Vi håber på forståelse, og vi glæder dig til at se dig igen på shoppen. J