40.000 madelskerer bruger Pandasia | Fri fragt fra 399 kr. | Hurtig levering 1-2 hverdage

Shopping Cart

Info

Kundeservice

Tlf. 30 27 78 78
Man-fre 8.30-14.00

Ofte stillede spørgsmål

Bestilling

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse. Hvad gør jeg?

Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse efter du har gennemført din ordre, anbefaler vi, at du prøver følgende i nævnte rækkefølge:

1: Tjek spam-mappen i dit mailprogram. Det sker engang i mellem, at visse mailprogrammer tror vores ordrebekræftelser er spam og smider dem deri.

2: Log ind på din brugerkonto. Herfra vil du kunne se, om ordren er gået korrekt igennem – og også følge, hvor langt den er nået i vores system.

3: Hvis du ikke kan logge ind, eller du kan se på din brugerkonto, at der er et problem med ordren, så kontakt os på tlf. 30 27 78 78 eller skriv til [email protected] hurtigst muligt.


Jeg har indtastet en forkert adresse. Hvad gør jeg?

Du kontakter os hurtigst muligt på tlf. 30 27 78 78 eller mail: [email protected], så vi kan få ændret leveringsadressen på din ordre.
Det skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt, efter vi modtager den 🙂

Kan jeg betale via faktura eller pr. efterkrav?

Nej, vi tilbyder ikke fakturabetaling eller betaling pr. efterkrav. Du kan udelukkende betale med betalingskort i forbindelse med ordreafgivelsen.

Levering

Kan jeg få gratis fragt?

Køber du for over 399 DKK. (ex. fragt og eventuelle rabatkoder), får du leveret din pakke gratis i Danmark.

Vi sender til hele Danmark. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der
angives ved bestillingen.

Dine varer sendes med Burd Delivery eller GLS.
GLS Pakkeshop – Ved bestilling under 399 kr.: (39,00 DKK)
GLS Pakkeshop – Ved bestilling over 399 kr.: (0,00 DKK)

GLS – Hjemmelevering
Fra 0-10 kg. (59,00 DKK)
Fra 10-30 kg. (69,00 DKK)

GLS – Erhverv

Fra 0-10 kg. (49,00 DKK)
Fra 10-30 kg. (59,00 DKK)
Burd delivery
Fra 39,00 DKK

Fri levering over 399 kr.

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste
udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da
kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter
bestillingen.


Hvor hurtigt sender I min pakke?

Meget hurtigt! 🙂

Hvis du bestiller inden kl. 13:00 hverdage, bestræber vi efter af sende din ordre samme dag.


Hvor lang er leveringstiden?

Hvis du bestiller med levering til Danmark, vil du typisk modtage pakken allerede dagen efter bestilling.

Burd Delivery:

  • Bestil inden kl. 10.00 om formiddagen og få levering samme dag mellem 18.00 – 22.00

GLS:

  • Bestil inden kl. 13.00 og vi leverer indenfor 1-2 hverdage efter bestilling.

Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke på posthuset?

Hvis du ikke afhenter din pakke på posthuset/afhentningsstedet, vil pakken blive sendt retur til os efter 7-14 dage.

Når pakken kommer retur til os, kontakter vi dig for at spørge, om vi skal sende pakken igen, eller om du ønsker at annullere din ordre.

Hvis vi ikke kan komme i kontakt med dig, vil vi automatisk annullere din ordre og refundere pengene til din konto.


Kan jeg afhente min ordre i stedet for at få den sendt?

Ja, det er muligt at afhente din ordre på vores lager i Marktoften 7B, 8464 Galten.

Hvornår på dagen bliver min pakke leveret?

Har du bestilt forsendelse med GLS, kan vi desværre ikke sige noget om, hvornår på dagen din pakke leveres eller er klar til afhentning, da det er forskelligt fra by til by. Kontakt eventuelt dit lokale GLS bud for at høre nærmere.

Har du bestilt forsendelse med Burd, vil leveringen ske om aftenen mellem kl. 18.00 – 22.00 🙂


Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?

Hvis du har fået en afsendelsesbekræftelse fra os, men du ikke modtager din pakke den kommende omdelingsdag, anbefaler vi, at du først tjekker din afsendelsesbekræftelse og ser, om der er et trackingnummer deri.
Hvis din pakke er sendt med tracking, vil du kunne slå nummeret op og se, hvor langt din pakke er nået. Vi oplever ofte, at pakken ligger klar på afhentningsstedet, men der blot ikke er blevet givet besked om dette fra fragtleverandørens side.Kan du se, at din pakke er forsinket eller ankommet til et forkert afhentningssted, vil vi anbefale dig at kontakte fragtleverandøren direkte for at løse problemet.Er du utilfreds med fragtleverandørens håndtering, har du ikke modtaget en afsendelsesbekræftelse fra os, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på tlf. 30 27 78 78 eller [email protected] – så finder vi en løsning.


Levering til udlandet

Sender I varer til udlandet?

Vi sender kun til Danmark og Sverige. Ring eller skriv for at høre nærmere for andre lande.


Priser / Betaling

Hvordan opgives priserne?

Alle priser på pandasia.dk er oplyst i Danske Kroner (DKK) inkl. 25% moms.

Opkræves der betalingsgebyr?

Nej vi opkræver ikke betalingsgebyr ved handel på pandasia.dk.

Hvilke betalingskort modtager I?

Vi modtager følgende betalingskort:

– Dankort
– MasterCard
– Maestro
– VisaCard
– Visa Electron
– JCB Card
– American Express
– Mobilepay

Betalinger hæves først, når pakken afsendes.

Det er ikke muligt at betale pr. faktura, efterkrav, check, bankoverførsel eller med andre betalingskort.


Fortrydelse / ombytning

Hvor lang tids returret har jeg?

Der er 14 dages fortrydelsesret på varer købt hos pandasia.dk, når du handler hos os som forbruger.

Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor du modtager varen. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til [email protected] eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt. Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Levering af alkoholholdige drikkevarer, hvor prisen blev fastsat ved aftalens
indgåelse, og levering først kan finde sted efter 30 dage, og hvor den faktiske værdi
afhænger af udsving på markedet, som den erhvervsdrivende ikke har indflydelse
på.


Kan jeg returnere produkter, der er brugt?

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Ved efterfølgende returnering af varer, skal du meddele kundeservice at du ønsker at fortryde dit køb. Hvis du ønsker at udnytte din fortrydelsesret skal du selv betale for returfragten.


Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.

Reklamation Fødevarer
Hvis du har oplevet fejl eller mangler i din leverance af fødevarer, kontakt straks vores kundeservice.

Reklamation IKKE fødevarer
Hvis du ønsker at reklamere over andet end levnedsmidler skal du tage kontakt til vores kundeservice, ved at skrive til [email protected] Når du handler på Pandasia.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er dog et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Husk altid at kontakte vores kundeservice FØR du sender varen retur.
Ved reklamation bedes du oplyse ordrenummer samt en detaljeret beskrivelse af problemet.

Returadresse: Pandasia.dk – Marktoften 7B, 8464 Galten

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Varen skal sendes i forsvarlig emballage og sendes som pakke. Husk at gemme kvittering for forsendelse, medmindre du har fået returlabel tilsendt af vores kundeservice.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen.
Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger.

Er varens eller varens emballages stand ved modtagelse, ikke som ønsket, bedes du med det samme, og uden at tage varen i brug, kontakte os ved, at udfylde vores kontaktformular eller ringe til vores kundeservice på telefon 30 27 78 78.


Kontakt os

Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?

Ring til os:
Tlf: 30 27 78 78Skriv en mail:
[email protected]

Hvad er jeres åbningstider?

Du kan komme i kontakt med vores kundeservice på telefon i følgende tidsrum:

Mandag: 8:30 – 15:00
Tirsdag: 8:30 – 15:00
Onsdag: 8:30 – 15:00
Torsdag: 8:30 – 15:00
Fredag: 8:30 – 14:00
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket

Mail besvares indenfor 24 timer.


Fortrydelsesret

Hvordan annullerer jeg min ordre?

Når din bestilling er afgivet, så kan du ændre den ved at kontakte os på [email protected] Hvis ikke ordren er sendt kan vi hjælpe dig med atlave de ændringer du ønsker.

Hvis din ordre allerede er afsendt, så har du stadig 14 dage til at fortryde din ordre.

Venligst se nedenfor for mere information om fortrydelsesret. Uden at være bundet til at skulle kompensere eller på anden vis dække udgifter, har vi retten til at annullere din bestilling i følgende situationer:

– hvis vi mistænker, at din ordre er blevet placeret i ond tro eller i relation til kriminelle aktiviteter

Vi vil gøre alt vi kan for at holde dig opdateret igennem hele processen, samt give dig besked før vi annullerer din bestilling pga. et af ovenstående tilfælde. Hvis din ordre annulleres, så vil vi naturligvis tilbagebetale betaling uden at påføre dig ekstra omkostninger.


Bruger websitet cookies?

Ja, pandasia.dk bruger, nøjagtig ligesom alle andre webshops, cookies for at kunne fungere.

Har du brug for yderligere information om cookies, henviser vi til vores handelsvilkår.


Får I et specifikt mærke i jeres sortiment?

Er der et brand eller produkt du synes vi mangler i vores sortiment? Så vil vi meget gerne have dit input.

Skriv til kundeservice på [email protected]

Vi kan naturligvis ikke love at vi får alle efterspurgte brands i vores sortiment, men vi lover at undersøge alle henvendelser nærmere og vende tilbage med svar.


Hvornår får I et specifikt produkt på lager igen?

Vi gør vores bedste for at have så få udsolgte produkter i vores sortiment som muligt – men engang imellem sker det desværre.

Har du brug for et estimat på, hvornår vi får et produkt på lager, er du meget velkommen til at kontakte os på [email protected]


Derfor har 10.000+ madelskere valgt Pandasia.dk

5 stjerner på Trustpilot

Vi elsker tilfredse kunder

100% sikker e-handel

Hos os handler du trygt og sikkert

Fri fragt ved ordrer over 399 kr.

- ellers fra kun 39 kr.

E-mærket certificeret

Din garanti for sikker e-handel

© Pandasia.dk 2022 - Drevet ud fra en personlig historie og ❤️ for asiatisk mad
Følg os her og bliv inspireret   facebook logo  instagram logo  youtube logo  pinterest logo