Ofte stillede spørgsmål

Bestilling

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse. Hvad gør jeg?

Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse efter du har gennemført din ordre, anbefaler vi, at du prøver følgende i nævnte rækkefølge:

1: Tjek spam-mappen i dit mailprogram. Det sker engang i mellem, at visse mailprogrammer tror vores ordrebekræftelser er spam og smider dem deri.

2: Log ind på din brugerkonto. Herfra vil du kunne se, om ordren er gået korrekt igennem – og også følge, hvor langt den er nået i vores system.

3: Hvis du ikke kan logge ind, eller du kan se på din brugerkonto, at der er et problem med ordren, så kontakt os på tlf. 30 27 78 78 eller skriv til kundeservice@pandasia.dk hurtigst muligt.


Jeg har indtastet en forkert adresse. Hvad gør jeg?

Du kontakter os hurtigst muligt på tlf. 30 27 78 78 eller mail: kundeservice@pandasia.dk, så vi kan få ændret leveringsadressen på din ordre.
Det skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt, efter vi modtager den 🙂

Kan jeg betale via faktura eller pr. efterkrav?

Nej, vi tilbyder ikke fakturabetaling eller betaling pr. efterkrav. Du kan udelukkende betale med betalingskort i forbindelse med ordreafgivelsen.

Levering

Kan jeg få gratis fragt?

Køber du for over 499 DKK. (ex. fragt og eventuelle rabatkoder), får du leveret din pakke gratis i Danmark.

Har du opnået rabat ved brug af en rabatkode eller et gavekort, vil dit køb skulle være på min. 499 DKK efter rabatten er fratrukket.

Du kan kun opnå gratis fragt, hvis du bestiller til Danmark.


Hvor hurtigt sender I min pakke?

Meget hurtigt! 🙂

Hvis du bestiller inden kl. 13:00 hverdage, vil din ordre blive afsendt samme dag.


Hvor lang er leveringstiden?

Hvis du bestiller med levering til Danmark, vil du typisk modtage pakken allerede dagen efter bestilling.

PostNord:
Ved bestilling som alm. pakke, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
PostNord omdeler privatpakker mandag-lørdag og pakker bestilt til erhvervsadresser mandag-fredag. Der omdeles ikke på helligdage.

DAO:
Bestiller du din ordre til levering med DAO, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
DAO omdeler alle årets 365 dage – også søn- og helligdage.

Vi tager forbehold for, at pakker kan blive forsinket ved vores fragtleverandører – men vi lover, vi altid vil gøre alt, hvad vi kan for at få din ordre frem til dig så hurtigt som muligt!


Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke på posthuset?

Hvis du ikke afhenter din pakke på posthuset/afhentningsstedet, vil pakken blive sendt retur til os efter 7-14 dage.

Når pakken kommer retur til os, kontakter vi dig for at spørge, om vi skal sende pakken igen, eller om du ønsker at annullere din ordre.

Hvis vi ikke kan komme i kontakt med dig, vil vi automatisk annullere din ordre og refundere pengene til din konto.


Kan jeg afhente min ordre i stedet for at få den sendt?

Nej, der er desværre ingen salg på adressen. Til gengæld har vi gratis udbringning til vores lokale kunder for køb over 499 kr.

Hvornår på dagen bliver min pakke leveret?

Har du bestilt forsendelse med PostNord, kan vi desværre ikke sige noget om, hvornår på dagen din pakke leveres eller er klar til afhentning, da det er forskelligt fra by til by. Kontakt eventuelt dit lokale posthus for at høre nærmere.

Har du bestilt forsendelse med DAO, vil leveringen ske tidligt om morgenen – sikkert allerede inden du er stået op 🙂


Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?

Hvis du har fået en afsendelsesbekræftelse fra os, men du ikke modtager din pakke den kommende omdelingsdag, anbefaler vi, at du først tjekker din afsendelsesbekræftelse og ser, om der er et trackingnummer deri.
Hvis din pakke er sendt med tracking, vil du kunne slå nummeret op og se, hvor langt din pakke er nået. Vi oplever ofte, at pakken ligger klar på afhentningsstedet, men der blot ikke er blevet givet besked om dette fra fragtleverandørens side.

Kan du se, at din pakke er forsinket eller ankommet til et forkert afhentningssted, vil vi anbefale dig at kontakte fragtleverandøren direkte for at løse problemet.

Er du utilfreds med fragtleverandørens håndtering, har du ikke modtaget en afsendelsesbekræftelse fra os, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på tlf. 30 27 78 78 eller kundeservice@pandasia.dk – så finder vi en løsning.


Levering til udlandet

Sender I varer til udlandet?

Som udgangspunkt nej. Ring eller skriv for at høre nærmere.


Priser / Betaling

Hvordan opgives priserne?

Alle priser på pandasia.dk er oplyst i Danske Kroner (DKK) inkl. 25% moms.

Opkræves der betalingsgebyr?

Nej vi opkræver ikke betalingsgebyr ved handel på pandasia.dk.

Hvilke betalingskort modtager I?

Vi modtager følgende betalingskort:

– Dankort
– MasterCard
– Maestro
– VisaCard
– Visa Electron
– JCB Card
– American Express

Betalinger hæves først, når pakken afsendes.

Det er ikke muligt at betale pr. faktura, efterkrav, check, bankoverførsel eller med andre betalingskort.


Fortrydelse / ombytning

Hvor lang tids returret har jeg?

Hos pandasia.dk har du hele 365 dages returret på alle non food produkter. Så længe de returneres i original emballage, eventuel forsegling ikke er brudt, og de ikke er taget i brug, vil du kunne få alle pengene retur.

Returner produkterne forsvarligt indpakket. Returadressen er:

Pandasia.dk
Skovbygårdsvej 3
8464 Galten
Mrk: Returret

Du har selv ansvaret for produkterne, du sender retur, indtil vi modtager dem. Vi anbefaler, at du sender produkterne som pakke med Postnord og ikke som brev. På den måde er produkterne forsikret mod bortkomst og beskadigelse. Vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops, ej heller modtager vi efterkravs pakker.


Kan jeg returnere produkter, der er brugt?

Det kommer helt an på, hvilken type produkt, der er tale om.

Jævnfør købeloven kan du godt returnere produkter, der har været brugt. Vi skal, når vi modtager varen retur, foretage en skønsmæssig vurdering af, hvor meget brugen har forringet produktets videresalgsværdi og returnere videresalgsværdien til din konto.

Det er dog vigtigt at nævne, at langt hovedparten af produkterne i vores sortiment er undtaget fra dette, hvilket vil sige, at returretten bortfalder, når produktet tages i brug.

Helt konkret gælder dette for varer omfattet af købelovens § 7, stk. 2:
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Du mister din fortrydelsesret, hvis;
Du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.


Reklamationsret

Mit produkt fejler noget. Hvad gør jeg?

Har du modtaget et produkt, der er beskadiget eller defekt ved modtagelsen, så kontakt os hurtigst muligt på kundeservice@pandasia.dk.

På elektronikvarer har du altid 24 måneders reklamationsret. Nogle mærker kører derudover med udvidede garantier.

Er din kvittering væk, kan vi oftest finde frem til den vha. dit telefonnummer eller din mailadresse, så selv hvis du mangler kvitteringen, kan du godt reklamere over et produkt 🙂


Kontakt os

Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?

Ring til os:
Tlf: 30 27 78 78

Skriv en mail:
kundeservice@pandasia.dk


Hvad er jeres åbningstider?

Du kan komme i kontakt med vores kundeservice på telefon i følgende tidsrum:

Mandag: 8:30 – 14:00
Tirsdag: 8:30 – 14:00
Onsdag: 8:30 – 14:00
Torsdag: 8:30 – 14:00
Fredag: 8:30 – 14:00
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket

Mail besvares indenfor 16 timer.


Fortrydelsesret

Hvordan annullerer jeg min ordre?

Der er selvfølgelig plads til at fortryde dit køb, og vi har 365 dages fortrydelsesret hos pandasia.dk – kun gældende for non food produkter 🙂

Annullering før afsendelse:
Ønsker du at annullere din ordre, inden vi har nået at afsende den, skal du kontakte os hurtigst muligt på tlf. 30 27 78 78 eller mail: kundeservice@pandasia.dk.
Det skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt efter vi modtager den 🙂

Når du at annullere inden vi afsender pakken, vil betalingen ikke blive hævet på din konto.

Annullering efter afsendelse:
Ønsker du at annullere din ordre, efter vi har afsendt den, skal du sende en mail til os på kundeservice@pandasia.dk, hvori du skriver, at du ønsker at fortryde dit køb. Ordren skal sendes retur til os på adressen; pandasia.dk, Skovbygårdsvej 3, 8464 Galten.

Hvis du annullerer en ordre, efter vi har afsendt den, skal du selv betale for returfragten.

Har du valgt at få leveret med DAO uden omdeling eller med PostDanmark, kan du nægte modtagelse af pakken eller undlade at afhente den på posthuset. Så bliver den automatisk sendt retur til os, uden du behøver betale returfragten.

Ved betaling med Dankort vil betalingen blive refunderet til kontoen tilknyttet kortet indenfor 5 bankdage efter vi modtager pakken retur. Har du betalt med Mastercard, American Express eller lignende, kan der gå op til 30 bankdage.


Bruger websitet cookies?

Ja, pandasia.dk bruger, nøjagtig ligesom alle andre webshops, cookies for at kunne fungere.

Har du brug for yderligere information om cookies, henviser vi til vores handelsvilkår.


Får I et specifikt mærke i jeres sortiment?

Er der et brand eller produkt du synes vi mangler i vores sortiment? Så vil vi meget gerne have dit input.

Skriv til AnhDu på anhdu@pandasia.dk

Vi kan naturligvis ikke love at vi får alle efterspurgte brands i vores sortiment, men vi lover at undersøge alle henvendelser nærmere og vende tilbage med svar.


Hvornår får I et specifikt produkt på lager igen?

Vi gør vores bedste for at have så få udsolgte produkter i vores sortiment som muligt – men engang imellem sker det desværre.

Har du brug for et estimat på, hvornår vi får et produkt på lager, er du meget velkommen til at kontakte os på kundeservice@pandasia.dk


Derfor vælger mange madelskere Pandasia.dk

Pandasia.dk garanti

100% godkendte og kvalitetsprodukter

100% sikker e-handel

Hos os handler du trygt og sikkert

Fri fragt ved ordrer over 499 kr.

- ellers fra kun 25 kr.

365 dages returret

På alle non-food produkter

© Pandasia.dk 2019 - Drevet ud fra en personlig historie og ❤️ for asiatisk mad
Følg os her og bliv inspireret   facebook logo  instagram logo  youtube logo  pinterest logo