Bestilling
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse. Hvad gør jeg?
Jeg har indtastet en forkert adresse. Hvad gør jeg?
Det skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt, efter vi modtager den 🙂
Kan jeg betale via faktura eller pr. efterkrav?
Levering
Kan jeg få gratis fragt?
Har du opnået rabat ved brug af en rabatkode eller et gavekort, vil dit køb skulle være på min. 499 DKK efter rabatten er fratrukket.
Du kan kun opnå gratis fragt, hvis du bestiller til Danmark.
Hvor hurtigt sender I min pakke?
Hvis du bestiller inden kl. 13:00 hverdage, vil din ordre blive afsendt samme dag.
Hvor lang er leveringstiden?
PostNord:
Ved bestilling som alm. pakke, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
PostNord omdeler privatpakker mandag-lørdag og pakker bestilt til erhvervsadresser mandag-fredag. Der omdeles ikke på helligdage.
DAO:
Bestiller du din ordre til levering med DAO, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
DAO omdeler alle årets 365 dage – også søn- og helligdage.
Vi tager forbehold for, at pakker kan blive forsinket ved vores fragtleverandører – men vi lover, vi altid vil gøre alt, hvad vi kan for at få din ordre frem til dig så hurtigt som muligt!
Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke på posthuset?
Når pakken kommer retur til os, kontakter vi dig for at spørge, om vi skal sende pakken igen, eller om du ønsker at annullere din ordre.
Hvis vi ikke kan komme i kontakt med dig, vil vi automatisk annullere din ordre og refundere pengene til din konto.
Kan jeg afhente min ordre i stedet for at få den sendt?
Hvornår på dagen bliver min pakke leveret?
Har du bestilt forsendelse med DAO, vil leveringen ske tidligt om morgenen – sikkert allerede inden du er stået op 🙂
Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?
Hvis din pakke er sendt med tracking, vil du kunne slå nummeret op og se, hvor langt din pakke er nået. Vi oplever ofte, at pakken ligger klar på afhentningsstedet, men der blot ikke er blevet givet besked om dette fra fragtleverandørens side.
Kan du se, at din pakke er forsinket eller ankommet til et forkert afhentningssted, vil vi anbefale dig at kontakte fragtleverandøren direkte for at løse problemet.
Er du utilfreds med fragtleverandørens håndtering, har du ikke modtaget en afsendelsesbekræftelse fra os, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på tlf. 30 27 78 78 eller [email protected] – så finder vi en løsning.
Levering til udlandet
Sender I varer til udlandet?
Priser / Betaling
Hvordan opgives priserne?
Opkræves der betalingsgebyr?
Hvilke betalingskort modtager I?
– Dankort
– MasterCard
– Maestro
– VisaCard
– Visa Electron
– JCB Card
– American Express
Betalinger hæves først, når pakken afsendes.
Det er ikke muligt at betale pr. faktura, efterkrav, check, bankoverførsel eller med andre betalingskort.
Fortrydelse / ombytning
Hvor lang tids returret har jeg?
Returner produkterne forsvarligt indpakket. Returadressen er:
Pandasia.dk
Hørslevvej 35B
8464 Galten
Mrk: Returret
Du har selv ansvaret for produkterne, du sender retur, indtil vi modtager dem. Vi anbefaler, at du sender produkterne som pakke med Postnord og ikke som brev. På den måde er produkterne forsikret mod bortkomst og beskadigelse. Vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops, ej heller modtager vi efterkravs pakker.
Kan jeg returnere produkter, der er brugt?
Jævnfør købeloven kan du godt returnere produkter, der har været brugt. Vi skal, når vi modtager varen retur, foretage en skønsmæssig vurdering af, hvor meget brugen har forringet produktets videresalgsværdi og returnere videresalgsværdien til din konto.
Det er dog vigtigt at nævne, at langt hovedparten af produkterne i vores sortiment er undtaget fra dette, hvilket vil sige, at returretten bortfalder, når produktet tages i brug.
Helt konkret gælder dette for varer omfattet af købelovens § 7, stk. 2:
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Du mister din fortrydelsesret, hvis;
Du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.
Reklamationsret
Mit produkt fejler noget. Hvad gør jeg?
På elektronikvarer har du altid 24 måneders reklamationsret. Nogle mærker kører derudover med udvidede garantier.
Er din kvittering væk, kan vi oftest finde frem til den vha. dit telefonnummer eller din mailadresse, så selv hvis du mangler kvitteringen, kan du godt reklamere over et produkt 🙂
Kontakt os
Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Tlf: 30 27 78 78
Skriv en mail:
[email protected]
Hvad er jeres åbningstider?
Mandag: 8:30 – 14:00
Tirsdag: 8:30 – 14:00
Onsdag: 8:30 – 14:00
Torsdag: 8:30 – 14:00
Fredag: 8:30 – 14:00
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket
Mail besvares indenfor 16 timer.
Fortrydelsesret
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Annullering før afsendelse:
Ønsker du at annullere din ordre, inden vi har nået at afsende den, skal du kontakte os hurtigst muligt på tlf. 30 27 78 78 eller mail: [email protected]
Det skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt efter vi modtager den 🙂
Når du at annullere inden vi afsender pakken, vil betalingen ikke blive hævet på din konto.
Annullering efter afsendelse:
Ønsker du at annullere din ordre, efter vi har afsendt den, skal du sende en mail til os på [email protected], hvori du skriver, at du ønsker at fortryde dit køb. Ordren skal sendes retur til os på adressen; pandasia.dk, Hørslevvej 35B, 8464 Galten.
Hvis du annullerer en ordre, efter vi har afsendt den, skal du selv betale for returfragten.
Har du valgt at få leveret med DAO uden omdeling eller med PostDanmark, kan du nægte modtagelse af pakken eller undlade at afhente den på posthuset. Så bliver den automatisk sendt retur til os, uden du behøver betale returfragten.
Ved betaling med Dankort vil betalingen blive refunderet til kontoen tilknyttet kortet indenfor 5 bankdage efter vi modtager pakken retur. Har du betalt med Mastercard, American Express eller lignende, kan der gå op til 30 bankdage.
Bruger websitet cookies?
Har du brug for yderligere information om cookies, henviser vi til vores handelsvilkår.
Får I et specifikt mærke i jeres sortiment?
Skriv til AnhDu på [email protected]
Vi kan naturligvis ikke love at vi får alle efterspurgte brands i vores sortiment, men vi lover at undersøge alle henvendelser nærmere og vende tilbage med svar.
Hvornår får I et specifikt produkt på lager igen?
Har du brug for et estimat på, hvornår vi får et produkt på lager, er du meget velkommen til at kontakte os på [email protected]