Bestilling
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse. Hvad gør jeg?
Jeg har indtastet en forkert adresse. Hvad gør jeg?
Det skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt, efter vi modtager den 🙂
Kan jeg betale via faktura eller pr. efterkrav?
Levering
Kan jeg få gratis fragt?
Køber du for over 399 DKK. (ex. fragt og eventuelle rabatkoder), får du leveret din pakke gratis i Danmark.
Vi sender til hele Danmark. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der
angives ved bestillingen.
Dine varer sendes med Burd Delivery eller GLS.
GLS Pakkeshop – Ved bestilling under 399 kr.: (39,00 DKK)
GLS Pakkeshop – Ved bestilling over 399 kr.: (0,00 DKK)
GLS – Hjemmelevering
Fra 0-10 kg. (59,00 DKK)
Fra 10-30 kg. (69,00 DKK)
GLS – Erhverv
Fra 0-10 kg. (49,00 DKK)
Fra 10-30 kg. (59,00 DKK)
Burd delivery
Fra 39,00 DKK
Fri levering over 399 kr.
Xpressen- Levering til døren
Alle ordrer sendes med Xpressen som fødevare logistik, hvilket betyder, at kassen stilles et hensigtsmæssigt sted, hvis du ikke er hjemme.
Alle ordrer er inkluderet 45,00 kr. i emballageomkostninger
129,00 DKK
Fri levering over 1.500 kr.
Levering: 2 gange ugentligt tirsdag og fredag
Deadline: Vi modtager bestillinger frem til kl. 09:00 dagen før levering
Leveringsdagen: Du modtager friske varer 8:00 – 18:00
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste
udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da
kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter
bestillingen.
Hvor hurtigt sender I min pakke?
Meget hurtigt! 🙂
Hvis du bestiller inden kl. 13:00 hverdage, bestræber vi efter af sende din ordre samme dag.
Hvor lang er leveringstiden?
Hvis du bestiller med levering til Danmark, vil du typisk modtage pakken allerede dagen efter bestilling.
Burd Delivery:
- Bestil inden kl. 10.00 om formiddagen og få levering samme dag mellem 18.00 – 22.00
GLS:
- Bestil inden kl. 13.00 og vi leverer indenfor 1-2 hverdage efter bestilling.
Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke på posthuset?
Hvis du ikke afhenter din pakke på posthuset/afhentningsstedet, vil pakken blive sendt retur til os efter 7-14 dage.
Når pakken kommer retur til os, kontakter vi dig for at spørge, om vi skal sende pakken igen, eller om du ønsker at annullere din ordre.
Hvis vi ikke kan komme i kontakt med dig, vil vi automatisk annullere din ordre og refundere pengene til din konto.
Kan jeg afhente min ordre i stedet for at få den sendt?
Hvornår på dagen bliver min pakke leveret?
Har du bestilt forsendelse med GLS, kan vi desværre ikke sige noget om, hvornår på dagen din pakke leveres eller er klar til afhentning, da det er forskelligt fra by til by. Kontakt eventuelt dit lokale GLS bud for at høre nærmere.
Har du bestilt forsendelse med Burd, vil leveringen ske om aftenen mellem kl. 18.00 – 22.00 🙂
Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?
Hvis din pakke er sendt med tracking, vil du kunne slå nummeret op og se, hvor langt din pakke er nået. Vi oplever ofte, at pakken ligger klar på afhentningsstedet, men der blot ikke er blevet givet besked om dette fra fragtleverandørens side.Kan du se, at din pakke er forsinket eller ankommet til et forkert afhentningssted, vil vi anbefale dig at kontakte fragtleverandøren direkte for at løse problemet.Er du utilfreds med fragtleverandørens håndtering, har du ikke modtaget en afsendelsesbekræftelse fra os, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på tlf. 30 27 78 78 eller [email protected] – så finder vi en løsning.
Levering til udlandet
Sender I varer til udlandet?
Priser / Betaling
Hvordan opgives priserne?
Opkræves der betalingsgebyr?
Hvilke betalingskort modtager I?
Vi modtager følgende betalingskort:
– Dankort
– MasterCard
– Maestro
– VisaCard
– Visa Electron
– JCB Card
– American Express
– Mobilepay
Betalinger hæves først, når pakken afsendes.
Det er ikke muligt at betale pr. faktura, efterkrav, check, bankoverførsel eller med andre betalingskort.
Fortrydelse / ombytning
Hvor lang tids returret har jeg?
Der er 14 dages fortrydelsesret på varer købt hos pandasia.dk, når du handler hos os som forbruger.
Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor du modtager varen. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til [email protected] eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt. Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Levering af alkoholholdige drikkevarer, hvor prisen blev fastsat ved aftalens
indgåelse, og levering først kan finde sted efter 30 dage, og hvor den faktiske værdi
afhænger af udsving på markedet, som den erhvervsdrivende ikke har indflydelse
på.
Kan jeg returnere produkter, der er brugt?
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Ved efterfølgende returnering af varer, skal du meddele kundeservice at du ønsker at fortryde dit køb. Hvis du ønsker at udnytte din fortrydelsesret skal du selv betale for returfragten.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Reklamation Fødevarer
Hvis du har oplevet fejl eller mangler i din leverance af fødevarer, kontakt straks vores kundeservice.
Reklamation IKKE fødevarer
Hvis du ønsker at reklamere over andet end levnedsmidler skal du tage kontakt til vores kundeservice, ved at skrive til [email protected]. Når du handler på Pandasia.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er dog et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Husk altid at kontakte vores kundeservice FØR du sender varen retur.
Ved reklamation bedes du oplyse ordrenummer samt en detaljeret beskrivelse af problemet.
Returadresse: Pandasia.dk – Marktoften 7B, 8464 Galten
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Varen skal sendes i forsvarlig emballage og sendes som pakke. Husk at gemme kvittering for forsendelse, medmindre du har fået returlabel tilsendt af vores kundeservice.
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen.
Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger.
Er varens eller varens emballages stand ved modtagelse, ikke som ønsket, bedes du med det samme, og uden at tage varen i brug, kontakte os ved, at udfylde vores kontaktformular eller ringe til vores kundeservice på telefon 30 27 78 78.
Kontakt os
Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Hvad er jeres åbningstider?
Du kan komme i kontakt med vores kundeservice på telefon i følgende tidsrum:
Mandag: 8:30 – 15:00
Tirsdag: 8:30 – 15:00
Onsdag: 8:30 – 15:00
Torsdag: 8:30 – 15:00
Fredag: 8:30 – 14:00
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket
Mail besvares indenfor 24 timer.
Fortrydelsesret
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Når din bestilling er afgivet, så kan du ændre den ved at kontakte os på [email protected]. Hvis ikke ordren er sendt kan vi hjælpe dig med atlave de ændringer du ønsker.
Hvis din ordre allerede er afsendt, så har du stadig 14 dage til at fortryde din ordre.
Venligst se nedenfor for mere information om fortrydelsesret. Uden at være bundet til at skulle kompensere eller på anden vis dække udgifter, har vi retten til at annullere din bestilling i følgende situationer:
– hvis vi mistænker, at din ordre er blevet placeret i ond tro eller i relation til kriminelle aktiviteter
Vi vil gøre alt vi kan for at holde dig opdateret igennem hele processen, samt give dig besked før vi annullerer din bestilling pga. et af ovenstående tilfælde. Hvis din ordre annulleres, så vil vi naturligvis tilbagebetale betaling uden at påføre dig ekstra omkostninger.
Bruger websitet cookies?
Ja, pandasia.dk bruger, nøjagtig ligesom alle andre webshops, cookies for at kunne fungere.
Har du brug for yderligere information om cookies, henviser vi til vores handelsvilkår.
Får I et specifikt mærke i jeres sortiment?
Er der et brand eller produkt du synes vi mangler i vores sortiment? Så vil vi meget gerne have dit input.
Skriv til kundeservice på [email protected]
Vi kan naturligvis ikke love at vi får alle efterspurgte brands i vores sortiment, men vi lover at undersøge alle henvendelser nærmere og vende tilbage med svar.
Hvornår får I et specifikt produkt på lager igen?
Vi gør vores bedste for at have så få udsolgte produkter i vores sortiment som muligt – men engang imellem sker det desværre.
Har du brug for et estimat på, hvornår vi får et produkt på lager, er du meget velkommen til at kontakte os på [email protected]